piątek, 8 listopada 2013

1



[ReaperLady] Bierzcie i cieszcie się z tego wszyscy, albowiem jest to dzieło nasze i dla Was zostało wydane.
A kto się nie cieszy, ten z Sosnowca :D
Oto pierwsza strona z wielu. Mały, spokojny wstęp do istnego upadku obyczajów, Sodomii, Gomorii, cycków i międzygalaktycznych stosunków. Za słabą fabułę bijcie scenarzystkę :P

[Revv] Jak zauważyliście na pierwszy odcinek musieliście czekać dość długo. Sytuacja nie zmieni się do stycznia/lutego, ponieważ chciałabym na spokojnie skończyć moje studia. Potem na szczęście będę mogła z czystym sumieniem rzucić się w wir pracy. ; )

[Apoc] Tłumaczenie tego komiksu daje mi dużo frajdy, ponadto jest dla mnie świetnym ćwiczeniem. Przyznaję, że miewam dylematy od czasu do czasu, ale mam nadzieję że moja praca będzie dla was pomocna i sprawi, że będzie zadowoleni. Miłego! 


17 komentarzy :

  1. Lenka jest Rosjanką? I NIE LUBI ALKOHOLU?? Czuję ściemę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dom bez okien? No ja bym się bała zostawać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest północna strona domu. Okna są od południowej, aby więcej ciepła zostawało w środku :)

      Usuń
  3. Co ile można się spodziewać nowej strony~? Jest napisane, że mniej więcej do lutego nie będą one zbyt częste, jednak chciałabym wiedzieć, jak duża będzie częstotliwość ich wydawania w tym ciężkim dla Ciebie okresie (:

    Jak na razie zapowiada się ciekawie, szczególnie po przeczytaniu opisu scenarzystki ^


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze - to do obrony wypuszczę może tylko jeden odcinek...

      Usuń
  4. Szkoda że nie ma kolejnych odcinków tak długo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety muszę się obronić. Za miesiąc ruszę z kopyta.

      Usuń
  5. Mam takie same dwa Białe Owczarki Szwajcarskie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Już, już, postaram się jak najszybciej! Dorzucę jakiś bonusik w podzięce za cierpliwość.

      Usuń
  7. Kto jeszcze tu zagląda w nadziei na cokolwiek? Wpisujcie miasta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NOO JUUŻ ZARAZ BĘDZIE NOWEE~

      Usuń
    2. Ładnie to tak artystów popędzać? Michał Anioł kaplicę Sykstyńską pół życia malował, to my komiksu nie możemy w tym tempie wydawać? :D

      Usuń
    3. Dwie osoby mnie dzisiaj upomniały, więc ustaliłam sobie, że wypuszczam nowy odcinek w przyszłym tygodniu. Ha!

      Usuń
    4. Jezu, takie stanowcze postanowienia potrafią człowieka zabić... Ty weź nie przeginaj bejbe, bo zejdę na zawał :D

      Usuń